Per un 2011 ple d’èxits!

Vaig passar el cap d’any a Madrid. La veritat és que la ciutat val molt la pena i l’ambient és fabulós. Almenys en aquests dies festius. Sense voler ofendre a ningú em vaig permetre la llicència d’anar a La Cibeles per donar la benvinguda al nou any. Aquesta foto és de les 11:00h. del matí del dia u. El més curiós del cas és que quan vam arribar per fer-nos la foto i ens vam trobar a una parella que feia el mateix. Eren un home i una dona, d’uns 50 anys, que volien fer la “maneta” davant d’un símbol madridista. Vaig veure a l’home ensenyant la mà amb els cinc dits, de manera discreta, i la dona em va dir: “Avui ens trobem tots allà mateix”. No sé si molta més gent es va voler fer aquesta foto per celebrar el nou any. Però un amic me’n va mostrar una altra d’un culer al Museu del Real Madrid. També ensenyant la mà amb els cinc dits ben oberts. És l’orgull de ser barcelonista. S’ha de disfrutar d’aquesta època de victòries i, sobretot, guardar records per quan vinguin temps pitjors. Que espero que tardin en arribar.

Bon any 2011 a tothom!

DONANT LA BENVINGUDA A L'ANY

L'afició del Barça ensenya la maneta a La Cibeles

One Response to Per un 2011 ple d’èxits!

  1. No sempre es pot guanyar i algun dia ens tocarà perdre però tots els culers esperem que sigui el més tard possible!.

    Salutacions. i FELIÇ ANY SIQUE!

    PD: M’ha encantat la foto jejejeje

Responder

