O Marquês de Barcelona (El Marquès del Barça)

Us adjunto l’article que m’han encarregat a la revista brasilera Placar sobre Tito Vilanova. És la demostració de l’interés que tenen al Brasil per conéixer al nou entrenador del Barça. Em quedo amb la declaració que em va fer Josep Maria Bartomeu: “El que més m’agrada de Tito és la seva capacitat per pendre decisions”. També destaco la declaració d’un dels jugadors importants del vestidor que m’assegura que l’ajudaran en tot. I em quedo amb la frase que em va dir un aficionat del Barça: “Tito és un dels nostres”.

L’article està escrit en portugués però s’entén perfectament. Me’l van encarregar fa un mes i em van dir que a Brasil volien conéixer la figura de Tito Vilanova perquè, pràcticament, l’únic que sabien d’ell era l’incident del dit a l’ull de Mourinho.

http://placar.abril.com.br/futebol-internacional/espanhol/barcelona/tito-vilanova/materias/o-marques-de-barcelona.html

Responder

